ردیاب شخصی و ردیاب های پرسنلی ،برای کنترل کودکان، حیوانات خانگی،و یا کوله و کیف حاوی پول یا مدارک،بازاریابانو افراد مسن و یا آلزایمری و یا کم توان ذهنی استفاده می شوند.بدین شکل که می توان لحظه به لحظه از موقعیت آنها اطلاع یافت و از گم شدن آن ها جلوگیری کرد. اگر ماشین شما به سرقت رفت و از آن محدوده تعیین شده خارج شد سریعا به شما اطلاع داده میشود. در داخل کشور، استان ها و جاده های بین استانی محدودیتی برای این نوع ردیاب وجود ندارد و اگر ماشینی از کشور خارج گردد از طریق رومینگ بین المللی هزینه مربوط به دیتای موبایل حساب خواهد شد و هزینه آن بالاتر خواهد بود. درواقع سرعت ارسال از طریق gprs بالا باشه مثلا هر 5 ثانیه و انو به یک http ارسال کنه ؟ در این روش هیچگونه سیستم انتقال اطلاعات برای ارسال اطلاعات به مرکز در حین سفر ضروری نبوده و اطلاعات در داخل دستگاه همانند یک جعبه سیاه ذخیره می گردد. ردیاب های شخصی از جمله انواع ردیاب ها ی موجود در بازار هستند که در ابعاد کوچک تولید می شوند و بیشتر برای ردیابی پرسنل شرکت ها و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله این بخشها میتوان به داشبورد، سقف و داخل دربهای خودرو اشاره نمود.


روش ارسال اطلاعات با ردیابی خودرو به این صورت است که می تواند از آنتن GSM یا مخابرات داخلی یا خارجی برای اطلاعات خود از جمله موقعیت مکانی، روشن یا خاموش بودن خودرو، درهای باز، وضعیت رانندگی و غیره استفاده کند. عمر بالای باتری و قیمت ردیاب خودرو هم یکی دیگر از ویژگیهای مهم جی پی اسهای مغناطیسی به شمار میروند. از دیگر ویژگیها، ویژگی درخواست کمک در هنگام تصادف و آسیب به ماشین است. انتخاب مدل ردیاب بستگی به نیاز و بودجه شما دارد و مهمترین موضوع خرید از فروشگاهی است که خدمات پس از فروش قابل قبولی نیز دارد. اگر قصد خرید ردیاب خودرو در مشهد را دارید، توصیهی ما به شما این است که از ردیابهای سیمی استفاده نمایید چرا که نسبت به مدلهای دیگر کاربردیتر است. سیم های اتصال به بدنه ردیاب خودرو کدام است؟ پس از اتصال برق ردیاب ماشین جهت فعالسازی آن باید پیامکی را به سیم کارت دستگاه ارسال نمائید.

https://ariamoons.com/tech-news/45477/%D8%B8%D9%87%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%87-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%D9%88

توجه داشته باشید که محل اتصال سوئیچ پله و برق اصلی در ردیاب اشتباه نشوند. جهت ردیابهایی که دارای سیستم ردیابی آنلاین هستند، پس از راه اندازی باید با رمز عبور و کاربری وارد سایت شده و ثبت نام و راه اندازی صورت پذیرد. خرید ردیاب خودرو و موتور سیکلت در حال حاضر بهترین راه برای جلوگیری از سرقت وسایل نقلیه است. ردیاب خودرو ابزاری نیست که هر روز با آن دست و پنجه نرم کنید. همین مزیت باعث شده است که بیشتر بازار ردیابی در ایران در دست این مدل ردیاب باشد و استفاده از ردیاب آفلاین بسیار محدود شود. مثلا برا مادربزرگم که الزایمر داره ازتون خرید کردم اما نمیشه همون رو در ماشین هم استفاده کرد؟ هنگام خرید ردیاب IR69 حتما به همکاران بفرمایید که با خاموش کن نیاز دارید.هزینه رله اضافه حدودا 40 هزار تومان می باشد. مهمترین تفاوت در فیوز برق اصلی و سوئیچ پله این است که حتی وقتی سوئیچ خودرو در حالت بسته قرار دارد، اگر فازمتر را برروی فیوز برق اصلی قرار دهید، چراغ آن روشن می شود. برای اینکه مکان نصب آن توسط سارقان خودرو شناسایی نشود، معمولا در محل های متفاوتی از ماشین آن ها را نصب میکنند. منظور از “توسط ردیاب در هر جای دنیا ماشین خود را پیدا کنید” چیست؟

https://behinwebdesign.com/business-tracking-and-fleet-management/

اما با استفاده از ردیاب خودرو حتی پس از به سرقت رفتن می توانید برای پیدا کردن وسیله نقلیه خود اقدام کنید. ردیاب خودرو ابزاری است که در صورت بروز سرقت نیز به کمک شما می آید و می توانید اتومبیل خود را به راحتی پیدا کنید. اما حتی ارزانترین ردیاب خودرو نیز می تواند به خوبی فرایند موقعیت یابی را با دقت بالایی انجام دهد. ردیاب سیم کارتی خودرو در حقیقت به برخی از دستگاههای ردیاب GPS اطلاق می شود که در آنها محلی برای قرار گرفتن سیمکارت تعبیه شده است. در هر مدل خودرویی که داشته باشید جعبه فیوز بهترین جای ممکن برای تامین برق و نصب اتصالات لازم در برق خودرو است. خیر. انواع مختلفی از جی پی اس ها در بازار وجود دارند که روش نصب آن ها ساده است و نیازی به متخصص ندارد. معمولا در بیشتر ردیاب ها سیم قرمز مربوط به برق اصلی ردیاب خودرو است. به عنوان مثال سیم سبز رنگ به ECC، سیم بنفش به سیم بنزین پشت آمپر، سیم سفید به سیم سفید رله خودرو و یا سیم زرد رله خودرو به سیم قرمز دستگاه متصل خواهد شد. چرا که با اتمام باتری GPS، تمام ویژگیهای آن غیرفعال خواهند شد.