اگر به محدوده قیمت خرید و فروش ملک در قبرس شمالی علاقه مند هستید. بهتر است ابتدا هر آنچه را که باید بدانید در این صفحه ببینید و قیمت هر نوع ملک در قبرس را بررسی کنید. آخرین تغییرات بازار

انواع املاک مسکونی از جمله مهلت تحویل ملک

ملک آماده است

خواص آماده برای استفاده. و متعلق به سازنده یا شرکت است. اگر ملکی آماده از یک شرکت ساختمانی خریداری کنید، معمولاً زمان دارید تا اقساط را بدون بهره پرداخت کنید. اما اموال خریداری شده توسط فرد فقط به صورت نقدی قابل معامله است.

مورد قبل از فروش

ملکی که شرکت ساختمانی تصمیم به ساخت آن می گیرد و زمان تحویل را به طور دقیق و شفاف در طول فرآیند برنامه ریزی ابلاغ می کند. در صورت عدم تحویل دستگاه در تاریخ مشخص شده، شرکت جریمه ای به شما پرداخت خواهد کرد. (هیچ گونه تحویل معیوب در قبرس شمالی وجود نداشت. فقط پروژه هایی که دوره ساخت آنها مصادف با همه گیری ویروس کرونا بود، با چند ماه تاخیر تحویل داده شدند، در حالی که شرکت ساختمانی به مالکان خسارت پرداخت کرد.)

از مزایای پیش خرید می توان به خرید با قیمت قابل توجه کمتر از واقعی، امکان انتخاب مصالح ساختمانی و همچنین تغییرات جزئی در طرح و امکان فروش و واگذاری اشاره کرد. ملک قبل از آماده شدن ملک

نقشه هایی که توسط سازنده به عنوان مدل های ساختمانی سه بعدی ارائه می شود، در طول ساخت پروژه به شدت رعایت می شود. در بسیاری از موارد خاصیت ایجاد شده از تصویر سه بعدی بسیار زیباتر است. پس به تصاویر ارائه شده اعتماد کنید.

انواع سازه های مسکونی بر اساس ساخت و نوع

خانه های تک خانواده

این نوع املاک معمولاً قیمت کمتری نسبت به سایر انواع املاک دارد. آنها فاقد امکانات رفاهی هستند و معمولاً محدود به پارکینگ سرپوشیده، پنل خورشیدی و سیستم اینترکام هستند. البته آپارتمان هایی با استخر نیز وجود دارد. محل آنها معمولاً در مرکز شهر است و برای کارمندانی که ماشین یا شاگردان خود را ندارند گزینه بسیار مناسبی است.

این یک مجتمع مسکونی متشکل از چندین ویلا با خدمات هتل است

این شهرک ها هم از نظر قیمت و راحتی و هم از نظر پرداخت برای بسیاری از خریداران جالب است. مجموعه های عظیمی مانند پروژه سزار بلو، پروژه بزرگ یاقوت کبود و پروژه ونیز نیز نمونه های کوچکی از این سازه های عظیم هستند. شرایط بازپرداخت بدون بهره تا 84 ماه در بسیاری از این پروژه ها موجود است و گزینه ای عالی و مقرون به صرفه برای خریداران محسوب می شود.

این پلان ها شامل تمامی امکانات یک هتل 5 ستاره می باشد. از جمله: زمین های ورزشی (گلف، تنیس و ...)، سالن های ورزشی مجهز، استخرهای روباز و سرپوشیده، پارک های آبی، زمین های بازی کودکان، مهدکودک ها، سوپرمارکت ها، داروخانه ها، دستگاه های خودپرداز بانک ها، حمام های ترکی. سونا، جکوزی و هر آنچه برای یک زندگی آرام و شاد نیاز دارید.

اقامتگاه دو طبقه

بسیاری از مناطق در شمال قبرس euromy.info به دلیل حفاظت از محیط زیست جزیره، اجازه ساخت بیش از دو طبقه را ندارند. از جمله مکان هایی مانند Snetpe و اطراف آن، و همچنین Yeni Boaz و Otoken و اطراف آنها. در این مناطق 35 درصد زمین مجاز به ساخت و ساز است و سازندگان باید زیرساخت هایی مانند پارک، استخر، محوطه باربیکیو، مسیرهای بهداشتی، رستوران و استراحت را ایجاد کنند. آنچه برای خریداران جالب است این است که به دلیل محبوبیت اسناد خانه در شمال قبرس، نرخ مالکیت این پروژه ها بسیار بالا است.

در قدرالسهم تعداد واحدهای مسکونی بر مساحت کل پروژه تقسیم می‌شود و در نتیجه مالکان این مجتمع‌ها نسبت به پروژه‌های برج، سهم زمین بسیار بیشتری دارند.

این شهرک ها معمولاً دارای امکانات کامل هستند و معمولاً بسیار نزدیک به ساحل هستند (زیرا بیش از دو طبقه در مناطق نزدیک به ساحل مجاز نیست). امکانات رفاهی از سوپرمارکت گرفته تا ایستگاه شارژ ماشین برقی.

خانه

قبرس شمالی به دلیل طبیعت بکر، امنیت بسیار بالا و نرخ مالیات پایین، افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند که به دنبال یک زندگی مجلل و آرام هستند. ویلاهای ساخته شده در اسنتپی بسیار مجلل و مدرن هستند و اکثر مشتریان آنها انگلیسی و آمریکایی هستند. ما طیف گسترده ای از ویلاها را در تمام شهرها و مناطق قبرس شمالی داریم. ما برای اکثر آنها فروش انحصاری داریم و از ویلاهای ارزان تا ویلاهای فوق لوکس با توجه به سلیقه و شرایط خود می توانید آنها را در فایل های Euromay بیابید.

باید بدانید که اگر نگران مسائلی مانند عدم تحویل به موقع یا عدم فروش محصولات پیش خرید شده به برخی افراد هستید، در مورد قبرس شمالی سخت در اشتباهید. قبرس شمالی از سرمایه گذاران و خریداران املاک حمایت می کند. و علاوه بر ارائه حقوق میدانی و مدارک افتخاری پس از پرداخت 35% ارزش ملک به شما شناسه ملک می دهند و در صورت داشتن شناسه ملک و یا مدارک در دفتر تاپو قبرس شمالی چیزی وجود ندارد. در غیر این صورت شما قدرت خرید و فروش ملک خود را دارید.

همچنین دولت مبلغی معادل کل هزینه پروژه را در بانک از سازندگان مسدود می کند و در صورت تاخیر در اجرای پروژه به هر دلیلی، از مبلغ مسدود شده به سرمایه گذاران غرامت می دهد.

اگر قصد خرید ملک برای سرمایه گذاری، زندگی یا هر دو را دارید، بهتر است زمان را تلف نکنید. فرصت ها همیشه در دسترس نیستند و قوانین مهاجرت در قبرس شمالی هر روز سخت تر می شود. مزیت اصلی این است که قوانین جدید شامل دوره قبل نمی شود.

سوالات متداول در مورد هزینه خرید و فروش املاک و مستغلات در قبرس شمالی

قبرس شمالی کجاست؟

قبرس شمالی مقصد بسیاری از سرمایه گذاران و گردشگران از سراسر جهان است. این شهر در شمال جزیره قبرس واقع شده است. قبرس در دریای مدیترانه واقع شده و با ترکیه، اسرائیل، مصر و یونان همسایه است. سرمایه گذاران واقعی در قبرس شمالی از اسرائیل، انگلیس، آلمان و روسیه هستند. خرید ملک در قبرس شمالی توسط ایرانیان در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است.

جالب است بدانید که قبرس شمالی توسط مجله Live and Invest Overseas به عنوان یکی از بهترین نقاط جهان برای بازنشستگی در سال 2020 شناخته شده است. دلایل این انتخاب عبارتند از: امنیت بالا، هزینه پایین زندگی، آب و هوای عالی و بدون آلودگی، تراکم پایین جمعیت و عدم تنش سیاسی.

حدود پنجاه سال پیش (1974) درگیری بین یونان و ترکیه در قبرس رخ داد. این درگیری پس از تحریکات انگلیس برای تضعیف قدرت قبرس رخ داد. قبل از درگیری، ارزش پوند قبرس بسیار بالاتر از پوند انگلیس بود، اما اکنون پوند قبرس کاملا حذف شده است!

پس از این جنگ، ایالت قبرس شمالی با جمعیتی ترک زبان در شمال کشور ایجاد شد. در جنوب این کشور که اکثراً کوهستانی است، پرویی های یونانی زبان زندگی می کنند. قبرسی ها ترک یا یونانی هستند، اما ترک یا نونان نیستند، ایرانی یا عرب هستند.

خرید ملک به صورت اقساطی بهتر است یا نقدی؟

خرید نقدی یا سهام فرقی نمی کند. اما در نظر داشته باشید که پیش خرید همیشه به نفع شماست! با خرید پیش خرید، به خصوص در ابتدای معرفی پروژه، این امکان را دارید که ملک را با قیمتی بسیار بسیار کمتر از زمانی که ملک آماده تحویل است، خریداری کنید. ضمناً هنگام خرید نقدی ملک پیش خرید می توانید از تخفیف های بسیار بالایی بهره مند شوید. تخفیف فوری بین 3 تا 5 درصد قیمت اعلام شده برای خریدهای پیش رو دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، پیشنهادات کاربردی مانند تحویل با تمام لوازم خانگی.

آیا می توانم از بانک قبرس شمالی برای خرید اقساطی وام بگیرم؟

طبق قانون هیچ منعی برای این کار وجود ندارد، مشروط بر اینکه 70 درصد مبلغ ملک را پرداخت کنید. اما ما به عنوان مشاور شما این را ارائه نمی دهیم. زیرا خود شرکت ساختمانی به شما تخفیف بدون بهره می دهد و شما می توانید با پرداخت تنها 30-40 درصد ارزش ملک قرارداد ببندید و مابقی را به عنوان تخفیف بدون بهره بدون طی مراحل اداری بانک وام دهنده بپردازید. . فراموش نکنید که نرخ بهره بانکی در قبرس شمالی حدود هفت درصد است. بنابراین، استفاده از شرایط پرداخت سازنده در اختیار شماست.

شرایط خرید ملک توسط یک خارجی در قبرس چیست؟

لازم به ذکر است کلیه اتباع خارجی و قبرسی با درآمد می توانند بدون محدودیت در بازار املاک قبرس شمالی شرکت کنند. در این رابطه دو تفاوت مهم بین خارجی ها و قبرسی ها وجود دارد:

اول از همه باید پیشینه چک از کشورهای خارجی وجود داشته باشد. همچنین اگر ملک در نزدیکی یک پاسگاه پلیس یا مرکز نظامی یا یک دفتر سیاسی مهم باشد، خارجی ها مدارک دریافت نمی کنند و دومین عامل این است که هر خارجی فقط می تواند یک سند بگیرد، در حالی که قبرسی ها می توانند تعداد نامحدودی داشته باشند. سوابق املاک و مستغلات

ما یک آگهی برای ملک ارزان در قبرس شمالی پیدا کرده ایم. به نظر شما باید بخریم؟

دوستان چیزی به نام ارزان قیمت بدون دلیل و گران قیمت بدون دلیل وجود ندارد. ارزان ترین جایی که می خرید نرخ رشد یکسانی نخواهد داشت. شما می توانید آن را ارزان تر از آنچه خریداری کرده اید بفروشید. زیرا دارایی دوم ارزش نمایندگی مشابه دارایی جدید را ندارد. و صاحب خانه به میل خود قیمتی بر آن می گذارد.

کسب و کار مستغلات مستعمل اکنون طبق درخواست کمیسیون دریافت می کند. و شما می توانید با پول کمتری ملک خریداری کنید اما با مشکلات زیادی از جمله تعمیرات و عدم پشتیبانی فنی فروشنده مواجه خواهید شد. اگر قصد خرید و زندگی دارید، باید بدانید که اگر دارایی های شما کمتر از 125000 پوند ارزش داشته باشد، اقامت شما همیشه موقت است و باید هر سال آن را تمدید کنید و فقط کسانی که دارایی های بیش از 125000 پوند هستند می توانند برای اقامت دائم درخواست دهند. اقامت . 5 سال.

ما همچنین دارای املاک دست دوم باکیفیت در آرشیو خود هستیم که اطلاعات جامعی در مورد تمامی جنبه های املاک دارد. قیمت متوسط ​​است، اما ما کیفیت را برای شما تضمین می کنیم. اما پیشنهاد اول، دوم و سوم خرید از شرکت سازنده است. زیرا تنها با خرید از تولید کننده، از پشتیبانی فنی و اقساط بدون بهره برخوردار می شوید. علاوه بر این، به لطف روابط تجاری گسترده ما با شرکت های ساختمانی، ما می توانیم تخفیف های عالی را در قیمت آژانس املاک برای شما دریافت کنیم.

مزایای کلیدی خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس جزیره ای با مرز آبی با کشورهایی مانند یونان، اسرائیل، ترکیه و مصر است و همین وضعیت باعث رونق مراکز تجاری در قبرس شده است. قبرس شمالی کشوری مستقل از قبرس جنوبی است که در استفاده از برخی فناوری های مدرن بسیار جلوتر از قبرس جنوبی و سایر کشورهای اروپایی است. به عنوان مثال، در صنایع دوستدار محیط زیست: تولید خودروهای الکتریکی مشابه تسلا (Gunsel) و ساخت ساختمان هایی با چاپگرهای سه بعدی. یا در زمینه پزشکی: فناوری مدرن IVF که گردشگران پزشکی را از سراسر جهان به قبرس شمالی جذب می کند.

مهم ترین نکته ای که در سال های اخیر توجه و توجه مقامات بین المللی و سرمایه گذاران خارجی را به جزیره قبرس معطوف کرده است، کشف ذخایر بزرگ گاز در جنوب شرقی جزیره قبرس است. تملک ملک با توافق دو کشور با منافع مشابه، قبرس شمالی و قبرس جنوبی تکمیل خواهد شد.

میانگین دما در تابستان 30 درجه و در زمستان 18 درجه است. خورشید همیشه در جزیره قبرس وجود دارد و به دلیل هوای پاک و عدم استفاده از مواد تخریب کننده لایه اوزون. در مقایسه با کشورهای دیگر مانند استرالیا، اشعه خورشید تاثیر مخرب کمتری دارد. قبرس هیچ کارخانه و صنعت آلاینده ای ندارد و خودروهای بالای 5 سال با رعایت اصول زیست محیطی اجازه ورود به جزیره را ندارند.

طبیعت سالم: دلفین ها، لاک پشت ها و فلامینگوها مهاجرت می کنند یا آفتاب پرست و بز کوهی گونه های بومی و بومی هستند. قارچ های کمیاب و سبزیجات خوراکی و گل های زینتی نیز بخشی از طبیعت بکر این جزیره زیبا هستند.

مکان های تاریخی و فرهنگی

بر اساس اساطیر یونان باستان جزیره قبرس زادگاه آفرودیت است. الهه عشق، معابد یونانی (مانند بلاپایس در گیرنه) و شهرهای رومی (مانند سالامیس در فاماگوستا) خیره کننده هستند.کاخ وونی در لفکا نیز تنها کاخی بود که در زمان حکومت ایران برای جزیره ساخته شد.چندین قلعه صلیبی وجود دارد. در این کشور، مانند کلیساهای قلعه سنت هیلاریون و بوفونتو در گیرنه.

علاوه بر آثار تاریخی، می توان از فرهنگ غنی مردم قبرس نیز صحبت کرد که تلفیقی از فرهنگ یونانی، ترکی و انگلیسی است و گردشگران و مهاجران بسیاری را از سراسر جهان به این کشور زیبا می کشاند.

غذاهای ارگانیک و سالم مدیترانه ای قبرس که با استفاده از مواد محلی و بدون مواد افزودنی تهیه می شود، یکی از دلایل سلامت کلی و طول عمر جمعیت قبرس است.

امنیت یکی از مهمترین مزایای سرمایه گذاری املاک در قبرس شمالی است.

مجله Express UK

پنجمین کشور امن جهان بر اساس عوامل: واکنش دولت به بلایای طبیعی، سیستم های بهداشتی، میزان جرم و جنایت و تهدیدات تروریستی.

مانی ناظر انگلستان

اولین کشور امن در جهان در میان کشورهایی با کمتر از 5 میلیون نفر جمعیت با توجه به عوامل زیر است: انتشار دی اکسید کربن، امید به زندگی، پلیس ایالتی، مرگ و میر ناشی از رانندگی و سرقت و حمله.

فوربس آمریکا

این منطقه امن‌ترین و سودآورترین منطقه ساحلی در جهان برای سرمایه‌گذاری به دلیل زیرساخت‌های گردشگری توسعه‌یافته‌اش از جمله بهترین امکانات پزشکی، باشگاه‌ها، امکانات ورزشی با کیفیت، کازینوها و هتل‌های مجلل مقرون‌به‌صرفه است.

بر اساس داده های انجمن املاک قبرس شمالی، پس از اپیدمی کرونا، افزایش سالانه ارزش املاک پیش خرید شده بیش از 50 درصد در سال است و بیشتر از افزایش سالانه ارزش املاک تکمیل شده است. 15 درصد سالانه نرخ اجاره ملک در قبرس شمالی بین 7 تا 8 درصد ارزش ملک در سال است. خرید، فروش و اجاره املاک و مستغلات به پوند استرلینگ انجام می شود و در اسناد مربوطه به پوند استرلینگ ثبت می شود.

امکان پرداخت نقدی و قیمت خرید با پرداخت 35 درصد کل ملک و خرید قبل از فروش وجود دارد. مزیت دیگر خرید خانه در قبرس شمالی این است که با پرداخت حداقل 35 درصد ارزش ملک، می توانید برای خود و خانواده خود درخواست مسکن کنید. پرداخت موجودی ملک در پرداخت های بلند مدت بدون پرداخت هیچ وجهی به شرکت ساختمانی.

طبق قانون قبرس شمالی، پس از پرداخت پیش پرداخت، مالک مستقیم ملک خواهید شد. و مدارک و شناسه ملک به نام شما صادر می شود. قرارداد شما با فروشنده در سازمان ثبت اسناد ثبت می شود. این قانون برای تضمین عدم فروش ملک به بیش از یک نفر به خریدار وضع شده است. قوانین قبرس شمالی همیشه از سرمایه گذاران و مهاجران حمایت می کند.

یکی از مزیت های خرید آپارتمان در قبرس شمالی دریافت گواهی مالکیت یک طرفه نهایی و مالکیت مادام العمر از طرف خریدار خارجی می باشد. طبق قوانین دولت قبرس، سند مالکیت برای سرمایه گذاران خارجی و شهروندان قبرسی یکسان است. و همچنین پس از فوت خریدار در صورت وجود وصیت بر اساس وصیت بین ورثه تقسیم می شود. در صورت عدم وجود وصیت، دولت دارایی را به طور مساوی بین ورثه تقسیم می کند.

دولت قبرس بر خلاف کشورهایی مانند گرجستان، ترکیه و غیره. خریداران خارجی در ملک شرکت نخواهند کرد.

از جمله مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی، فرآیند خرید ملک و خرید خانه سریع و آسان است. پس از پرداخت 35% از مبلغ کل، ملک مورد نظر را به نام شما ثبت می کنیم. پس از آن، می توانید مراحل اخذ اقامت را در حدود 3 هفته تا 2 ماه تکمیل کنید. علاوه بر این، فرآیند امضای قرارداد برای خرید املاک و مستغلات در قبرس شمالی بسیار ساده است.

خارجی ها می توانند کالای خریداری شده را به راحتی و 100% در اختیار داشته باشند. همچنین باید به خاطر داشت که اسناد ملکی وراث مشابه در کشورهایی مانند دبی، یونان، ارمنستان و کشورهای اروپایی وجود ندارد. به خریدار داده می شود. پلیس مهاجرت در قبرس شمالی روند اقامت شما و خانواده تان را بر اساس املاک ثبت شده به نام شما ادامه خواهد داد. بنابراین از نظر حقوقی این کار به نحو احسن و تحت کنترل کامل قانون انجام می شود که سیستم خوبی برای حمایت و بهره مندی از سرمایه گذاران خارجی از کشورهای مختلف اروپایی، روسیه و ایران ایجاد کرده است.

هزینه های اضافی خرید املاک در قبرس شمالی

به یاد داشته باشید که هزینه حواله برای اتباع خارجی 12 درصد ارزش ملک است و برای املاک مستعمل و نوساز نیز اعمال می شود. لازم به ذکر است 6 درصد از این مبلغ باید در زمان ثبت قرارداد و 6 درصد مابقی پس از دریافت مدارک پرداخت شود. علاوه بر این، برای املاک جدید، 5 درصد از ارزش ملک (فقط یک بار) و نیمی از حق ابطال حق تمبر مشمول مالیات می شود.