نحوه دانلود درایور پرینتر HP

در این مقاله دانلود درایور چاپگر HP را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید تا شما را در مورد نحوه دانلود درایورهای مناسب راهنمایی کنیم.

همانطور که می دانید امروزه در عصر تکنولوژی یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی که در بسیاری از خانه ها، مغازه ها، مشاغل و ادارات دولتی و دولتی یافت می شود چاپگر است. چاپگر برای کارهای ساده برای مقاصد حرفه ای استفاده می شود. چاپگرها در بازار انواع مختلفی دارند که با توجه به هدفشان به دسته های صنعتی، اداری بزرگ، اداری کوچک، انباری و خانگی تقسیم می شوند. پرینترهای اچ پی یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین پرینترهای موجود در بازار هستند.

چرا درایورهای چاپگر HP را دانلود کنید؟

ممکن است لازم باشد درایور چاپگر را در رایانه شخصی یا لپ تاپ خود به روز کنید یا سیستم عامل رایانه (ویندوز یا مک) خود را به نسخه جدید ارتقا دهید، و اگر درایور روی سی دی چاپگر با آن سازگار نیست یا سی دی نرم افزار چاپگر سازگار نیست. در دسترس است، درایور چاپگر را دانلود کنید و آن را به طور کامل از ابتدا نصب کنید.اجازه دهید چاپگر خود مجددا راه اندازی شود و به دستگاه های ضروری متصل شود. درایور چاپگر نرم افزاری است که بدون نصب آن، چاپگر نمی تواند به درستی به لپ تاپ یا رایانه شما متصل شود و از آن استفاده کند.

بهترین مرجع برای دانلود درایور چاپگر HP

البته برای به روز رسانی نرم افزار و استفاده از آخرین درایورهای هر چاپگر می توانید با کمی جستجو در گوگل آنها را پیدا کنید. اما HP همیشه به ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می اندیشد. به همین دلیل تحت پشتیبانی سایت خود آخرین درایورها و نرم افزار نصب و راه اندازی را برای تمامی مدل های چاپگر خود نصب کرده است.

چگونه درایور چاپگر HP را دانلود کنیم؟

فقط شماره مدل خود را به انگلیسی در قسمت جستجو وارد کنید، به عنوان مثال Laserjet Pro M454dn، و روی Submit کلیک کنید. با انجام این کار به آخرین درایورها و نرم افزارهای چاپگر خود دسترسی خواهید داشت.

صفحه دانلود درایور اچ پی

پس از کلیک بر روی دکمه ارسال، لیستی از نرم افزارها و درایورها مطابق شکل زیر نمایش داده می شود. اگر کاربر عمومی هستید و حرفه ای نیستید، نرم افزار توصیه شده اچ پی را دانلود کنید که با علامت سبز رنگ توصیه شده در بالا مشخص شده است. این نرم افزار شامل یک بسته کامل درایور و نرم افزار راه اندازی چاپگر است که استفاده از آن آسان است.

هر نرم افزار HP را دانلود کنید

اما اگر یک کاربر حرفه ای و متخصص فناوری اطلاعات هستید و فقط می خواهید درایور چاپگر خود را دانلود کرده و بر روی سیستم عامل کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید و نیازی به نرم افزارهای جانبی و پشتیبانی چاپگر ندارید، از لیست انتخاب کنید و نرم افزارهای موجود را دانلود کنید. درایورهای کلیدی

اخرین حرف

شرکت آوا فرهنگ آریا ارائه دهنده محصولات و خدمات انواع پرینترهای اچ پی با گارانتی مطمئن و خرید مطمئن با بهترین قیمت ارائه می دهد. شما می توانید لیست محصولات برای خرید را از طریق فروشگاه اینترنتی این شرکت مشاهده کنید و با انتخاب ویژگی های مورد نظر خود و مقایسه محصولات به راحتی می توانید با توجه به نیاز خود خرید کنید. همچنین می توانید به صورت تلفنی با کارشناسان ما مشورت کنید. و واتس اپ


مراجعه به منبع: دانلود درایور پرینتر HP