کاشت ابرو یکی از پرطرفدارترین و موثرترین روش هایی است که به افراد کمک می کند تا ابروهایی کاملا طبیعی و خوش فرم داشته باشند.

به نظر می رسد این روش تنها راه پرپشت و زیبا شدن ابروهای خانم ها باشد. اما باید بدانید که اگرچه خانم ها علاقه بیشتری به استفاده از آن دارند، اما آقایان نیز از عمده ترین کاربران کاشت ابرو هستند. زیرا زیبایی تفاوتی بین زن و مرد قائل نیست و همه علاقه مند به داشتن ابروهایی زیبا و خوش فرم هستند.

جراحی ابرو چیست؟

بسیاری از خانم ها فکر می کنند که خالکوبی بهترین راه برای پرکردن و فرم دادن به ابروها است. این مشکل اغلب از عدم آگاهی کافی در مورد هر تکنیک زیبایی شناسی و مزایا و معایب آن ناشی می شود. این دو روش موقتی هستند و ظاهری طبیعی به ابروها نمی دهند. رنگ تاتو و هش یک محصول است و با موهای طبیعی ابرو متفاوت است. همچنین پس از مدت کوتاهی باید تعمیر شود. با هر تجدید نظر باید درد و زخم های ناشی از آن را تحمل کنید و در نهایت به نتیجه دلخواهتان نخواهید رسید.

در مقابل این روش ها، کاشت ابرو یکی از روش هایی است که می تواند ظاهر شما را زیبا کند. در روش کاشت ابرو، مو از نواحی اطراف سر یا کناره‌های گوش برداشته شده و به ناحیه ابرو پیوند زده می‌شود. به همین دلیل یک محصول بسیار طبیعی تولید می شود.

روش های مختلف کاشت ابرو تقریباً مشابه روش های کاشت مو است و می توان آن را نوعی کاشت مو در ناحیه ابرو دانست. در این فرآیند علاوه بر مو، اندام های کوچکی که مواد لازم برای رشد مو را تولید می کنند، منتقل می شوند. این چیزی است که باعث می شود نتایج کاشت ابرو برای همیشه ماندگار باشد و ابروهایی طبیعی را به شما می دهد که حتی بهتر از روز اول هستند. موهای کاشته شده کاملاً شبیه موهای طبیعی هستند و رشد می کنند. بنابراین، پس از کاشت باید ابروهای خود را کوتاه و کوتاه کنید.

کاشت ابرو با ظاهر بسیار طبیعی

علل ریزش ابرو

یافتن علت ریزش چشم مهمترین قدم در انتخاب روش مناسب پیوند چشم است قبل از پیوند چشم ها باید علت آسیب آنها را درمان کرد توجه داشته باشید که موهای مورد استفاده در عمل کاشت چشم، موهای کاملا طبیعی هستند و روند رشد آنها هیچ تفاوتی با موهای طبیعی ندارد.

بنابراین هر دلیلی که باعث ریزش ابرو شود می تواند موهای کاشته شده را نیز تحت تاثیر قرار دهد. برخی از این علل را نمی توان به عنوان علل ژنتیکی درمان کرد، اما با روش هایی قابل کنترل هستند. دلایل زیادی برای از دست دادن یا عدم وجود ابرو وجود دارد. برخی از آنها:

بیماری تیرویید،

افراد مسن

بیماری عمومی یا سیستمیک؛

آلوپسی آره آتا،

روشن شد

سبز و ابرو

عفونت،

لیفت و برداشتن ابروهای زائد

اختلال رشد مادرزادی ابرو

افرادی که از نظر ژنتیکی مستعد از دست دادن یا از دست دادن بینایی خود هستند.

با این حال، اگر هر یک از موارد فوق باعث افتادگی ابروها و ابروهای شما شود، بهترین راه برای داشتن ابروهای پرپشت تر، کاشت ابرو است. تکنیک هایی مانند خالکوبی، سایه زدن، استفاده از مداد ابرو و سایر روش های مشابه می توانند ظاهر ابروهای شما را تا حدی بهبود بخشند، اما ابروهای پرپشت و طبیعی ایجاد نمی کنند.

در تمام روش های زیبایی شناسی، طبیعی بودن نتایج برای همه متقاضیان حائز اهمیت است. موضوعی که برای کاشت ابرو به راحتی قابل دستیابی است، این روش به شما ابروهایی پرپشت و طبیعی می دهد.

کاندیدای مناسب

به طور کلی افرادی که با ابروهای نازک یا نازک به دنیا می آیند و یا ابروهایشان به دلایل مختلف شروع به ریزش می کنند بهترین کاندید برای کاشت ابرو هستند. علاوه بر این، برخی از افراد ممکن است ابروهای کدر داشته باشند و یا فرم ابروهای آنها یکدست نباشد، با استفاده از کاشت ابرو می توانند این مشکلات را برطرف کرده و حالتی یکدست و زیبا به ابروها ببخشند.

کاشت ابرو برای افرادی که به دلایل ژنتیکی یا بیماری های مرتبط با مو مانند آلوپسی، آلوپسی یونیورسالیس یا آلوپسی یونیورسالیس ابروهای خود را از دست داده اند، گزینه ای نیست. در مورد سایر بیماری ها، در صورت عدم کنترل یا رفع بیماری، نباید از کاشت ابرو برای فرم دادن به ابروها استفاده کرد.

به علاوه افرادی که به دلایل مختلف مانند سوختگی یا شکستگی ابروهای خود را به طور کامل یا جزئی از دست داده اند می توانند مانند روز اول ابروهای خود را تغییر دهند.

افرادی که معیارهای زیر را دارند کاندیدای خوبی برای پیوند چشم هستند:

اگر به طور مادرزادی و ژنتیکی ابروهای نازک یا کمر دارید یا به طور کلی ابرو روی شما رشد نکرده است.

اگر از فرم، فرم یا فرم ابروهای خود راضی نیستید.

اگر تمام یا قسمتی از پلک به دلیل آسیب، سوختگی، بخیه، جراحی، شکستگی و غیره از بین رفته باشد یا بخواهید جای زخم یا بخیه را در آن ناحیه بپوشانید.

اگر ابروهای شما به دلیل یک بیماری زمینه ای (مانند بیماری تیروئید) یا یک بیماری پوستی افتاده است. پس از درمان یا کنترل این بیماری، می توانید برای کاشت ابرو اقدام کنید.

خانم هایی که به دلیل نازک شدن ابروهای نازک یا نازکی دارند.

خانم هایی که ابروهای خود را تاتو یا سایه زده اند و می خواهند ابروهایشان طبیعی تر به نظر برسد.

کاندیدای مناسب برای کاشت ابرو

روش های کاشت ابرو

از آنجایی که کاشت ابرو برای پرپشت شدن ابروها و رفع مشکلات ریزش طراحی شده است، روش های مختلفی توسعه یافته است. در تمام روش ها مهم ترین نکته این است که در طول مشاوره باید فرم ابروها با توجه به فرم صورت فرد به وضوح مشخص شود تا پزشک بداند موهای برداشته شده را در کجا قرار دهد.

روش کاشت نواری یا FUT

این روش یکی از روش های موثر و همه کاره کاشت مو است. ابروهایی که به این روش کاشته می شوند جلوه ای طبیعی دارند و کرکی و کرک دار به نظر نمی رسند. در این روش با وجود دقت بالای ایجاد، در نهایت ابرو در جهت بسیار صحیح رشد می کند و زاویه رویش مو کاملاً با موهای طبیعی ابرو مطابقت دارد.

در کاشت نواری یا روش FUT، موها معمولاً از پشت گوش یا از پوست سر برداشته می شوند. در واقع برای از بین بردن موها، در محل مورد نظر یک برش نواری زده می شود و پس از برداشتن مو، برش حاصله را بخیه می زنند.

کاشت ابرو با روش FUT درست مانند روش نواری برای کاشت مو می باشد. در این روش پیوند برداشت شده با استفاده از سوزن های مخصوص با دقت در ناحیه مورد نظر قرار داده می شود تا جهت ابرو و زاویه رویش مو با موهای طبیعی تفاوتی نداشته باشد.

ابروهای کاشته شده با این روش کاملا طبیعی هستند و به همین دلیل مانند یک ابرو طبیعی رشد می کنند. بنابراین، پس از تثبیت نتایج کاشت، می توانید ابروهای خود را مانند قبل کوتاه کنید.

کاشت ابرو FUE (بدون جراحی)

یکی دیگر از روش های کاشت ابرو، روش FUE یا کشیدن غیر جراحی است این روش هم برای آقایان و هم برای خانم ها قابل استفاده است و کم دردترین روش برای پلک زدن است

در این روش، تراکم مو در اینجا بیشتر است و قطر کمتر موها را بیشتر شبیه موهای طبیعی ابرو می کند، بنابراین در این روش دم موها از پشت سر برداشته می شود. علاوه بر این، شکنندگی مو باعث می شود ابروهای شما طبیعی تر به نظر برسند و کاشت با دقت بیشتری انجام شود.

جراحی انجام شده با این روش بسیار سبکتر از روش FUT است، بنابراین زمان بهبودی بسیار کمتر است. این روش پس از کاشت ابرو هیچ گونه اثری بر روی خط رویش موی فرد باقی نمی گذارد و نیازی به استراحت طولانی ندارد، بنابراین می تواند پس از کاشت به روال روزانه خود بازگردد.

در روش FUE برای حفظ سلامت مو و فولیکول های آن در هر بار انتقال فقط یک فولیکول برداشته شده و در محل مورد نظر با زاویه قائم کاشته می شود. بنابراین در این روش نیازی به برش و بخیه نیست. این همان چیزی است که FUE را به یکی از کم تهاجمی ترین جراحی ها تبدیل کرده و به دلیل کبودی و خونریزی کمتر و البته درد کمتر، به یکی از محبوب ترین روش های کاشت مو تبدیل می شود.

امروزه از این روش برای کاشت ابرو نیز استفاده می شود. روش های SUT و Super FUE روش های رایج کاشت ابرو هستند که همگی بر اساس استخراج فولیکول هستند. در این روش ها، جراح از تکنیک های مختلفی برای برداشت و کاشت فولیکول ها استفاده می کند. اما همه آنها بدون بریدگی، زخم و خونریزی هستند. علاوه بر این، نتایج این روش ها بسیار طبیعی است و مادام العمر ماندگار خواهد بود. به همین دلیل این روش ها از محبوب ترین روش های کاشت ابرو هستند.

مراجعه به سایت: https://payju.ir/content/کاشت-ابرو-در-شیراز