افزودن عکس نمایه در وردپرس ممکن است بارها اتفاق بیفتد. در زیر هر مقاله نام، متن و عکس نویسنده آمده است و شما باید در مورد نحوه انجام آن سوال داشته باشید. در ادامه مطلب با محمد سلحشوری همراه باشید.

گراواتار چیست؟

گراواتار یکی از وب سایت های مجموعه وردپرس است که پس از ورود و ثبت نام در این وب سایت می توانید نام، آدرس ایمیل شخصی، وب سایت و مواردی از این قبیل را وارد کنید و سپس برای ایمیل های ثبت شده خود در عکس gravatar.com. عکس شما می خواهید.

باید بدانید که وب سایت گراواتار یک فیلتر است و باید از فیلتر شکن استفاده کنید

حال پس از افزودن موارد فوق می توانید با ایمیل خود در وبسایتی که از گراواتار پشتیبانی می کند ثبت نام کنید تا مشخصات کامل شما با عکس ثبت شده در سایت گراواتار ظاهر شود و هر بیننده ای از مشخصات کامل شما مطلع شود.

وب سایت Gravatar متعلق به Automatik است که شرکت مادر وردپرس است

نحوه قرار دادن عکس در پروفایل وردپرس

خوب، همانطور که گفتیم، برای این کار باید یک حساب کاربری در وب سایت Gravatar ایجاد کنید. ابتدا وارد سایت gravatar.com شوید و مراحل ثبت نام را طی کنید، به قسمتی که لوگوی Gravatar در آن قرار دارد بروید.

اکنون شما یک حساب کاربری Gravatar با عکس و برخی اطلاعات خود دارید، اکنون فقط باید آن را در وردپرس و در سایت خود فعال کنید. لازم به یادآوری است که با توجه به مشکلات زیرساخت فعلی اینترنت، داخلی و فیلترینگ برای نمایش تصاویر و اطلاعات در جاده ها. بیایید به آنچه در ادامه این مقاله خواهیم پرداخت، ادامه دهیم.

یک آواتار در وردپرس اضافه کنید

پس از ایجاد اکانت گراواتار در هر سایتی که گراواتار را می پذیرد، در صورت ثبت نام با همان ایمیل، نام شما به همراه عکس، متن و توضیحات به پروفایل کاربری شما اضافه می شود و می توانید از آن در سایت وردپرسی خود نیز استفاده کنید. از آن در سایت وردپرس خود استفاده کنید، می توانید یکی از موارد را با توجه به نیاز خود در بخش تنظیمات وردپرس> گفتگو انتخاب کنید.

و اگر سایت شما نویسندگان زیادی دارد این فرصت را به آنها اضافه کنید پس سوال اینجاست که چرا من در گراواتار ثبت نام کردم پروفایل و عکسم را تایید کردم و مراحل بالا را انجام دادم اما تصویر من در وردپرس نمایش داده می شود. پاسخ این سوال بسیار ساده است دلیل این موضوع پاکسازی است و بعد از افزودن این گزینه ممکن است حتی سرعت وب سایت شما یا در پنل وردپرس و یا هنگام لود شدن سایت دچار مشکل شود. .

برای این کار، استفاده از افزونه WP First Letter Avatar را توصیه می کنیم. در این مقاله نحوه کار و سفارشی سازی این افزونه را به شما آموزش می دهیم. با ما بمان

افزونه آواتار چنگ WP Ilkinji

این افزونه وردپرس گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید پروفایل خود را به روش های مختلف در زیر مقاله نمایش دهید. یکی از این گزینه ها نمایش آواتار بر اساس نام شما یا نام کاربری اختصاری است. به عنوان مثال نام MOOSIO5nd. در نمایه MD نمایش داده می شود و بر اساس رنگ بندی تعریف شده در پروفایل و سایر امکاناتی که برای کاربر ایجاد می کند پس زمینه رنگی اضافه می کند، می توانید تصویر کاربری خود را آپلود کرده و خودتان آن را ویرایش کنید.

افزونه آواتار حرف اول WP را نصب و سفارشی کنید

پس از نصب و فعال سازی افزونه، می توانید آن را در قسمت تنظیمات داشبورد وردپرس خود سفارشی کنید.

پس از مراجعه به صفحه افزونه می توانید تنظیمات را مطابق با تنظیمات مورد نظر خود تغییر دهید.

شاخص حروف که به طور پیش فرض روی 0 تنظیم شده است، تعیین می کند که چند قسمت از فضای نام بازیابی و نمایش داده شود.

فرمت فایل PNG است که به شما و کاربر اجازه می دهد آواتار را در PNG یا فرمت های دیگر ذخیره کنید.

فرمت PNG نسبت به فرمت های دیگر کیفیت بالاتری دارد.

با تغییر این نام می توانید نام عکس و آواتار خود را تغییر دهید و با استفاده از آن نام آن را در فایل های عکس مشاهده خواهید کرد و همچنین می توانید در صورت فعال بودن حالت سفارشی، فایل ها و عکس های ناشناس را انتخاب کنید. برای آواتار استفاده کنید

توصیه ما این است که مقاله را متعلق به خود افزونه کنید

این صفحه به شما کمک می کند تا انتخاب کنید و مشخص کنید که چگونه می خواهید عکس نمایه خود را ذخیره کنید. با انتخاب و تغییر این فیلد باید وارد راه جدیدی شوید.

اگر این گزینه فعال باشد، عکسی که در سایت گراواتار آپلود می کنید نمایش داده می شود، اما اگر این گزینه را بدون علامت بگذارید، همانطور که گفتیم، نام کاربری به صورت مخفف نمایش داده می شود.

در این مقاله سعی کردیم نکاتی را در مورد قرار دادن عکس در پروفایل وردپرس برای شما توضیح دهیم که امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

مطالعه مقاله کامل: https://blogten.ir/profile-pic-worfdpress/